be young

Tjohej! Luktar grillat! Hoho, sitter och grillar och ta det lungt med älskling och Oliver! :)
Lisa var här nyss :) vi satt och spelade Uno, haha! ;) ikväll blir det mys med dipp och chips & film. Har inte så mycket mer i säga, glömde dagars igår förresten! Här kommer dagens o gårdagens!

Dag 11 - Mina syskon
Har inga syskon.. Det är faktiskt rätt skönt ändå, man blir mer bortskämd av sina föräldrar ;) iallafall när man var liten... Haha! Men skulle faktiskt vilja ha en storasyster eller storebror :)

Dag 12 - I min handväska
I den så ligger det nog allt möjligt skulle jag tro.. Haha nä men skräp och onödiga saker, annars har jag oftast kläder, sminkväska, tamponger och smycken, och oftast någon dricka :)



Kommentarer
Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Förlåt för sent svar!



SV: Tack :)

2012-04-08 @ 14:38:59
URL: http://twoasiians.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0