bloggappens fel

Har inte kunnat blogga pga att bloggappen på mobilen har fuckat, och har inte hunnit eller orkat sätta mig vid datan.. Den här veckan har jag inte varit i skolan överhuvudtaget, har haft sån jävla mensvärk och ont i magen :( usch!
Men nu så är jag i skolan idag iallafall, bara för vi hade nationella i engelska, en uppsats typ, man skulle skriva om något/någon som betyder mycket för en, och jag skrev om min mormor, och det gick la hyfsat :)
Mina shorts och mitt shampoo har kommit! Wiho, har provat schampot och det gula i håret är påväg bort! Men mitt hår blir så torrt utav det, så blir massa hårinpackning och sånt nu!
Men nu ska jag in på engelskan!
Pussar



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0