Bosätta mig i Halmstad

Okej kanske inte precis "bosätta" mig i Halmstad på det sättet, haha ;) Men nu sitter jag och Jesper på bussen påväg till hans pappa i Halmstad, och blir att vara där hela lovet typ, tills på torsdag eller fredag skulle jag tro :) Hans pappa har precis kommit hem ifrån Thailand, och har varit där i 3 månader! Fyfan vad härligt asså... Har faktiskt aldrig varit Thailand, men det är verkligen något jag skulle vilja göra!!! :)

Men först när vi kommer in till stan så måste jag springa in och köpa en ny navelpiercing, alla mina hängande är fan sönder :( Och ett par brallor skulle jag tro! Vi hörs mer ikväll! Pusss

Hihi min älskling



Kommentarer
Astrid.

Kika din mejl :)

2012-04-02 @ 18:34:00
URL: http://astahre.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0