Friday

Tjenatjena!
Idag är det fedag, fredagen den 13... Usch, Men har dock inte fått någon otur idag faktiskt, istället fått lite tur! Fick G+ , på min hemkunskapsinlämning, där man skulle göra egna lägenheter med en budget på 15000 ;- Var på gränsen till ett VG :D men var tvungen att skriva lite mer fakta ifrån hkk boken för att kunna få det..
Sitter hos jeppe lille och myser och tar det lungt, jävligt skönt. Vi hade precis cyklat ner till solariummet då jag skulle sola, så stängde det kl 8, när jag trodde det stängde 9... Så vi fick cykla hem igen!
Jag får ta och ta det imon så fort jag vaknat, sen blir det in till stan med mamma och köpa ett linne hade jag tänkt mig, och en fika på det! :)
Dag 17 - Mitt favoritminne
Shit jag har så sjukt jävla många favoritminnen.. Haha, men dom flesta är nog faktiskt med min barndomskompis Maria som det kommer nya minnen med varje dag! & självklart tusentals med min älskling!
Vi hörs mer imon då, pussar


Kommentarer
Miss Sunshine

Ha en bra lördag :)

2012-04-14 @ 12:18:41
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-14 @ 16:49:30


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0