Morgon!

Godmorgon på er!
Igår blev det inget inlägg, för jag var så jävla trött och somnade tidigt.. Jag slingade mitt hår igår för att få bort det mörka i längderna i håret, blev toppen!
Sen drog Jag och Jesper hem till mamma, och la oss och åt chips och kollade på första delen utav Titanic, det är fyra delar, och det kommer varje söndag!
Det var så sjukt längesen jag såg den filmen.
Sen efter det så drog jeppe hem, och jag satte mig och tittade på sista delen utav 30 grader i Februari, fyfan.. Började seriöst fälla tårar! Haha det var så sorgligt!
Men det var gårdagens, sitter nu i skolan och har SO, that sucks..

Efter skolan idag blir det att dra till gymmet! Blir att hårdträna ordentligt nu fram tills jag åker utomlands och fram till sommarn! Är fett jävla taggad, NU KÖR VI!



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0