Resa bokad!

Sorry för dålig uppdatering, men blev att åka in till stan med Jesper, mormor och mamma, för att fixa mitt pass och köpa skor! så nu är det äntligen fixat, nu måste jag bara vänta 5 dagar innan jag får mitt pass också!
Sen blev det att ta en tripp in till Resebyrån, och kolla i massa tidnibgar, och så bestämde vi oss för att boka resan idag, så nu är våran resa bokad till Alanya i Turkiet! Den 26 Maj smäller det! Jippie!! Ett nyrenoverat fyrstjärnigt hotell med stranden precis bredvid! Och stan är det bara 1,2 km så man kan promenera dit! Alanya är även känd mest som nattliv, fullt med fester och nattklubbar!
Dom som jag känner som varit där säger att Alanya är heeelt underbart! Havet är vackert och god mat! Så detta ska bli riktigt najs asså! :) blir mormor hennes man, jag och älskling!
Längtar som in i helvete!

Sitter just nu hos älskling har precis kommit hem, blir att sova här inatt, och plugga Historia Andra världskriget, för har prov i det i morgon... Buhu :( menmen, jag måste göra det som krävs för att bli nöjd med mina poäng in till gymnasiet!
Jag valde ju även om gymnasie i torsdags, till Frisör, och mitt andrahandsval till Hår & Makeup :)
Så måste kämpa upp alla mina betyg nu!!

Skorna på bilden ska jag nog även ha som skolavslutnings skor, och sen fest skor! Najsnajs.



Kommentarer
Julia

Hej! Du var med och tävlade hos mig om BeautyStick kolla in och se ifall du var vinnaren ;)

2012-04-27 @ 13:48:27
URL: http://julligullan.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0