Tjohej

Godmorgon, i morse när jag vaknade var jag riktigt förbannad.. Gissa varför, JO, för det var SNÖ UTE?!
Helvete., menmen, det är ju inget som stannar kvar precis som tur är! :)
Sitter och har svenska nu, i bara en kvart, Gud vad härligt asså! Dessutom fick vi glass av våran svenska lärare, mums.
Idag efter skolan blir det hem till Maria och spela in våran svenska film IGEN.. Eftersom att datan vi fixade ihop allting på, gick sönder då.. Så blir att göra om den idag, får hoppas på det bästa nu! :)

Det är rätt skönt, för sista lektionen ska vi dra ner till banken, vi ska typ lära oss någonting angående samhälle skulle jag tro.. Hehe
Så det är nära maria, så vi drar direkt därifrån :)

Men nu ska jag ta och lyssna klart när min lärare läser, och sen blir det svengelska!
Hörs senare, pusss



Kommentarer
Stephanie Aminoff

Svar: Det är min frissör som bleker det till mig, sen har jag silver schampoo en gång i veckan i hela håret med :)

2012-04-18 @ 09:42:50
URL: http://aminoffs.se
Lisa

Jag var också på den bankskiten! :D tyckte jag var astråkigt ;p <3

2012-04-19 @ 21:29:35


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0