Barn på nytt.

Är i stugan, kom hit igår för att träffa alla kusiner ifrån göteborg, så idag har vi varit på busfabriken med små kusinerna, haha känns som om jag var barn på nytt igen! Ligger just nu i soffan framför tvn och slappar, och väntar på att den hemgjorda pizzan ska bli klar. På tal om pizza, så borde jag inte äta det.. Har gått upp så sjukt mycket kilo nu på sistone pga stress och dålig mat, så igår låg jag och kollade runt på olika "dieter" , eller mat tips! Och fastnade för,ett (eftersom jag då älskar havregrynsgröt och ägg tex), där det står att man ska gå ner 5-7 kilo på 1 månad, men man vet ju inte riktigt om man ska tro på det.. Ska hem imorgon, så hade tänkt kanske att ta och gå ner och köpa ett lager havregrynsgröt då kanske (?!) plus att jag är i stallet varje dag i veckan, och rider 5-6 dagar i veckan, så kanske kanske kanske att detta sätter fart... Hoppas kan man alltid, right?



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0