-

Att älska en människa innbär att gå med på att åldras tillsammans med henne, genom livet. 
 
Vad menas egentligen med den här meningen? Livet är svårt ibland ja, både kärlek familj och vänner..
Att kunna åldras tillsammans? Att älska över huvudtaget? Men ja det är faktiskt underbart om jag ska vara ärlig. Kärlek är en del av ens liv tillsammans, som man delar på, båda två. Att kunna vakna på morgonen utav en arm runt sin midja, andetag i örat, ett leende på hans läppar. Att kunna känna värmen utav sin kärlek, är helt sjukt fantastiskt. Att kunna ha någon att prata ut med ordentligt, slippa hålla allting inom sig, och veta att personen alltid finns där för en. Att bli tröstad i hans famn när du gråter, bli klappad på ryggen och kunna få höra - Gråt inte, allt kommer bli bra, jag finns här för dig, Alltid. Orden du nyss hörde får dig att gråta ännu mera, du vet, att det är en person du kan lita på.. Men när det väl ställer upp sig, och du vill bara kunna få skrika ut att du hatar honom, springa iväg så långt du orkar, då du bara vill slå sönder någonting för att förhindra smärtan du har i hjärtat, bara gråta tills tårarna tar slut, när ni bråkar, det är värst. Skrik, förolämpningar, sårbara hjärtan, gråt, klump i magen, det är hemskt, det vet jag. Men allt det där har egentligen ingen betydelse, för allt det Där , är bara ett tecken på att ni kan visa varandra vem ni är inför förvarann. Ett tecken på att kärleken inte kommer att försvinna, för vilket par har varit tillsammans länge och aldrig någonsin bråkat? Man behöver faktiskt släppa ut sina känslor ordentligt ibland, och det är bra. För allt det här , Det kallas faktiskt KÄRLEK.
 
 
 
 


Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0