Dag 01 - Om mig

Ja då börjar vi med det här då..
Den här dagen blir det om mig! :)
Jo som ni säkert redan förstår, så heter jag Sara, Sara Maria Andersson om man ska va perfekt, hehe. Jag är 15 år och fyller 16 den 4 Juni! Går i 9an och har för ett tag sen valt gymnasieval, valde musik, men ska byta nu i april till frisör!
Jag är runt 172 lång någonting i think? vikten går upp och ner, nu när jag håller på och krympa min magsäck.
Blond just nu, lite halvbra färg, eller? Nä usch blää, slitet, känner mig så jävla ofräsch med det! funderar starkt på och färga det lite mer cendre färgat nu till sommarn, tycker det är så jävla snyggt till solbränna! Har Gröna ögon, men alltid viljat ha bruna eller klarblåa, Jag har en tatuering och en navelpiercing. och på tal om tatuering, det jag nämnde om att göra min andra tatuering? Jag väntar tills sommar, tills Juni istället, till min födelsedag! ;)
På min fritid gör jag faktiskt inte så mycket, umgås mycket med min pojk, och på helgerna blir det oftast fester! har dom underbaraste bästa vännerna, men känns som att jag VERKLIGEN behöver lära känna mer och nytt folk! Men dom gör allt för en! Finns alltid där om det skulle vara något. pusss
Har världens bästa pojkvän som heter Jesper, Han har en stor plats i mitt hjärta! Vi har varit tillsammans nu i 1,5 år snart, jääävlar vad tiden går fort tillsammans när man har roligt! Vi ska snart åka utomlands också hihi :)
Men efter ett så långt förhållande så bråkar man jävligt mycket kan jag säga .. Haha om värsta småsaker! Om så sjukt onödiga saker så det inte är sant asså! men man måste bråka för att kunna ha det bra och långvarigt, finns nog inget förhållande som är perfekt utan bråk skulle jag tro! Babe <3

Hmm, det finns la typ inte så mycket mer att säga om självaste mig, tråkigt i know.. MEN VI HÖRS IMON, HA DET BRAAA, godnatt! Pusss



Kommentarer
Patricia♔

Kul att läsa:)

2012-03-27 @ 13:00:02
URL: http://patriciac.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0