Dag 02 - Min första kärlek

Ja, jag tror faktiskt att ni kan lista ut det själv! Min första och allra bästa kärlek är Jesper, han är verkligen något extra!
Vi kan ju börja ifrån allra första början.. Vi träffades för ungefär 2 år sen genom en polare till mig som kände han och umgicks med honom, så började jag hänga med henne när hon umgicks med han, addade varann på msn och snackade hela tiden, haha, så lärde vi känna varandra och umgicks hela den sommaren tillsammans :)
Sen gick det ett tag till hösten där ungefär, så började han berätta för mig hur underbar och söt och snäll jag var osv, han var så jävla gullig mot mig! & vem fan kan motstå sånt?! Hihi! Så vi började typ bli på "g"! :)
Sen gick det till vintern, då berättade han för mig att första gången han såg mig så klickade det direkt typ, men tänkte att det aldrig skulle bli något seriöst och sånt, så vi fortsatte bara vara på g och skriva till varandra uuuurgulliga saker ohsånt..
Och sen kom nyåren där, då jag var hos min mormor med Maria och andra folk! Och han var på fest i Gislaved, och han ringde mig och önskade mig ett gott nytt år! Sen två dagar efter nyår, alltså den 2/1, så ringde han mig och bad mig komma hem till honom, så jag tänkte typ yee right, inget bättre för mig så! Ville självklart träffa honom också då jag var riktigt kär!
Sen så kom jag ner till och då så låg vi i hans rum, och så frågade en polare till mig som också var där, varför vi inte var tillsammans? Eftersom vi var så kära!
Och vi båda typ bara njaa, vet inte riktigt.. Haha! Så sen blev vi typ bara tillsammans!!! första kyssen med honom var helt jävla obeskrivlig härlig! Pirr i hela kroppen, hjärtat bulltade snabbt, jag var varm, DÅ visste jag att jag verkligen var kär.

Sen dess har vi gjort allt möjligt typ! Vi var i Åmål förra sommarn och campade, och nu i sommar blir det att åk utomlands tillsammans, blir även att fira midsommar i Stockholm! Wiho!! Åhh Han gör allt för mig, och jag för honom! Vi gör verkligen allting tillsammans, men självklart går våra dagar upp och ner! Och som sagt i förra inlägget om mig, där jag nämnde att det inte finns något förhållande som kan vara perfekt! Man måste bråka med varandra för att komma närmre varandra, och det har vi båda märkt.
Våra föräldrar säger att vi beter om som vi är gifta så mycket vi är och sånt! Haha!
Han är verkligen min bästa vän, min allra bästa kärlek. Babe <3

jag älskar min pojk så obeskrivligt mycket!



Kommentarer
Lisa

2012-03-28 @ 18:49:40
Lisa

ååh, asså så jävla gulliga ni är! :D♥

2012-03-28 @ 18:50:04
URL: http://maattanenlisa.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0