Dag 04 - Det här åt jag idag

Haha vilken fråga egentligen.. Har faktiskt knappt ätit någonting idag, så ja detta var ju ett roligt inlägg.. Men i morse åt jag två mackor med ägg, stolt, jag som ALDRIG bruka äta frukost, men det är faktiskt det viktigaste målet på hela dan ;) I skolan var jag tvungen att slänga i mig någonting eftersom jag var så sjukt hungrig, och det var äcklig potatisgratäng, med köttfärslimpa..
Och just nu sitter jag och äter toast :)
Ja det var det jag åt idag iallafall, haha!



Kommentarer
Sheilaoannie - Sheila

Kommentera ja/nej till våran frågestund istället :)

2012-03-29 @ 19:58:19
URL: http://sheilaoannie.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0