Sjukling

Jag hatar att va sjuk.
Det är fan det värsta som finns..

Direkt efter skolan idag drog jag till ungdomsmottagningen och skulle fixa förskjutningspiller inför resan, sen gick jag vidare till läkaren för att få reda på mer osv, sen när vi satt där så sa läkaren att jag lika gärna kunde ta min andra spruta för livmoderhalscancer, så gjorde det också, den här andra gjorde också jävligt ont faktiskt..

Men sen drog jag hem och la mig i sängen direkt, skulle egentligen behövt plugga som fan, men har verkligen ingen alls ork för det idag, för mår förjävligt igen.. Blir så förbannad, blir aldrig frisk! Vill inte vara sjuk till lördag då vi åker till Turkiet :(

Blir att tillbringa resten av kvällen här i sängen och bli omhändertagen av min älskling!



Kommentarer
looooovisa<3

- ja, maila :)

2012-05-21 @ 20:21:50
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0