Värsta dagen i mitt liv.

Fyfan säger jag bara... Har sån JÄVLA mensvärk!!!! :@ :'(
Började med att jag vaknade runt 5 inatt, av att jag hade så extremt ont, gick upp och på toa, kunde knappt gå rakt med ryggen så ont det gjorde, gick in i sovrummet igen där Ronja och Lisa sov, försökte vrida och vända på mig till den rätta ställningen, men ingenting hjälpte, tills klockan var runt 7, då började jag fan gråta så jäkla ont jag hade. och fick gå ut till soffan och lägga mig och skrika av panik!!!
Fyfan asså, har ALDRIG haft sånhär mensvärk, aldrig! Så fick ringa skolan och säga att jag inte kom idag, och här ligger jag fortfarande med SAMMA JÄVLA MENSVÄRK!
Kul när det var sånt jävla fint väder idag också, har tagit värktablett, och ligger med värmekudde, så fort jag ska ställa mig upp tar det hus i helvete i magen... Och när jag ringde jesper innan, orkade knappt prata så ont det gör.
Fattar inte varför just idag?? Ghaaaa blir galen...
Aja ska försöka sova nu en stund tills Jesper slutar jobbet, sen blir det att ringa honom och snacka lite mera.
Hej så länge .



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0