Godmorgon världen.

Ligger fortfarande i sängen och har lite bakishäng med Jesper, mysigt.
Gårdagen var riktigt lyckad, var hemma hos några folk, och festade till det ordentligt! Jag var ju som sagt städerska, Feffe var Alice i zomberlandet typ, Jesper var militär och Kitte var party apa! Haha, och sen massa andra roliga utklädnader!
Tyvär så slutade det med att jag låg och spydde blod, för har fått sår i halsen, som har hänt förr, men har bara hänt när jag druckit sprit, och igår drack jag typ bara cider (?) konstigt.. Så har sjukt ont i halsen idag, så blir förhoppningsvis lungt med drickandet ett tag, (men det är ju förfan lov!!) i och med att vi festat typ 8 helgar i rad :( haha, men kul har det varit!

Men nu ska vi ta och ladda ner någon film och bara mysa hela dagen, puss!



Kommentarer
Angelica Gustavsson

Var rädd om dig <3

2012-10-27 @ 18:18:16
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0