Svaren på Frågestunden!

Här kommer dom lite sena svaren, men bättre sent än aldrig! 
 


Vad är din favoritmat?
kotletter med potatismos! 
 
Vilket är ditt favorit tv-program?
Hmm, jag har faktiskt väldigt många favoriter, men "följer" inte riktigt någong speciell, men det är la typ Svenska Hollywood fruar, Scrubs, Simpsons&Family Guy, Desperate housewives osv.
 
Vem är din bästa vän, och varför? 
Du Felicia som skrivit denna fråga, är faktiskt den tjej jag står som mig närmast nu, och kommer alltid att göra! Du är en sån tjej som ALLTID får en på bra humör, vi skrattar alltid tillsammans, alltid lika lätt att prata med om saker och ting, hittar alltvi id på någonting kul! Första gången vi träffades sa det bara KLICK, och sen dess har det varit vi liksom!  - http://nattstad.se/fillifjonkanf
 
Varför är du så söt? :D
Många som säger det jag vet att jag är det, blablala.. nä skämta bara, jag har nog fan det sämsta självförtroendet ever, kan inte änns gå förbi speglen utan att stanna och leta fel typ, blää.
 
Hur länge har du bloggat? 
Oj, jag vet faktiskt inte? Sen jag var 13 kanske? ingenaning..
 
Vad vill du bli när du bli äldre?
MILJONÄÄÄR!
 
Drömyrke? 
Just nu är det hudterapeut, eller makeup artist!
 
 
Det bästa och sämsta du vet?
Det bästa är nog Kärleken, vänner & familj - sämsta jag vet, är när folk ljuger för en rakt upp i ansiktet
 
Röker du? 
Japppp
 
Har du alltid bloggat på blogg.se eller någon annan portal också?
Jag började med att blogga här på Blogg.se först utav allt, sen har jag bloggat på Bloggplatsen, och sen typ 1 inlägg när jag hade nattstad, haha!
 
Varför blogga på blogg.se isf?
Jag hade faktiskt viljat byta till typ nattstad, men eftersom jag hade använde den här portalen först utav allt, så känns den typ lättast.
 
Singel? 
Nej :D
 
Längsta förhållande du haft?
Det är mitt förhållande nu med Jesper, 1år & 9 månader än så länge! <3
 
Är du oskuld? 
Noope
 
Har du mensvärk, hur gör du åt det? 
Jag brukar inte ha det ofta alls, men lägger mig och försöker sova typ, och en värmekudde på kaggen :)
 
Några tips mot finnar i pannan? 
Rengör morgon/kväll, ansiktsvatten, och smörj in ansiktet.
 
Har du förändrats mycket under din högstadieperiod?
Ja det har jag verkligen, orkar inte gå in på detaljer osv..
 
 Intresse?
Asså jag har fan inte riktigt något intresse, men det är la typ, vänner, hästar, familj, jesper, festar, mobilen?
Söt gammal bild! hihi
 
Dina modetips för hösten?
Plommonfärgat, sjukt snyggt till hösten!
 
 
 
 


Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0