-

Nu hade jag tänkt och köra min första hiss&diss, vad tycker ni? :)
* Nästa månad åker jag & älskling utomlands! Wiho! 


* Reporiatvål! En tvål som tar bort acne har även hört att den kan ta bort finnärr,
Köpte den här tvålen för någon dag sen, och märker redan skillnad! verkligen toppen!

* Det går att mobilblogga ifrån mobilen på appen Blogg!

* Att man kan börja grilla nu igen, ÄLSKAR grillad mat! hihi

* Solarium finns! Rengniga dagar då man inte kan få gratis sol, så kan man alltid dra ner till solariumet en sväng, Härligt!







* Att det snöade igår?! Det har precis varit sol i flera veckor, och så började det snöa.. fyfan! men som tur höll inte snön!

* När man bloggar ifrån mobilen så kan man inte fixa sne eller tjock stil på texten...

* MUFFINS.. Usch det är äckligt  :( torrt och bläääää.... Vissa kan vara goa, men nejtack.
* Sjuka psycko skräckfilmer.. som The Bunny Game.. USCH! Man blir helt fuckad i huvudet av den..

* Folk som snackar bakom ryggen på en, och sen kommer tillbaka som "vän" igen som ingenting hänt.


Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0