beställt!


Klickade nyss hem dom här shortsen & det här silveschampoot! Äntligen.
Var precis nere och hämtade mina cash ifrån barnbidraget, och allt är redan snart slut..
Blir skor, shorts, silverschampoo, min mobilräkning & massa prylar ifrån ullared, som kommer gå åt
redan.. :(
Menmen, ska snart sticka ner till banken och fixa mitt bankkort, fixa koden osv..
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, fan vad trist det är fan FREDAG ju.
Förresten vi har ju fixat klart våran svenska film, finns på Marias blogg http://mariataipaleenmakii.bloggplatsen.se
Blev inte så bra som förra blev, vi orkade inte att vara så seriösa..  Men bortklippta klipp tar fan nog poängen.
Haha!

Hörs snart igen, puss!



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0