Nymålade naglar

Sorry för sen uppdatering idag, men Sitter just nu och har precis fixat och trixat lite med mina naglar, blev rätt så nöjd faktisk :) lite pilligt bara! Haha.
Är hemma hos pappa nu, och ikväll blir det film och mys med min älskling, och imon är det torsdag och sen redan fredag igen med helg!! Wiho fan vad gott.
Fick även reda på i skolan att jag fick G+ på alla mina svenska nationella som vi gjort! STOLT TJEJ.
Och vi har även engelska nationella nästa vecka.. Fyfan, får hoppas på det bästa bara :)
Men nu ska jag ta och städa undan lite saker, sen blir det krypa ner under täcket för film! Godnatt på er!


Naglarna!



Kommentarer
v

kan nog vara bland dom snyggaste naglarna jag sett!:)

2012-04-13 @ 01:10:58
URL: http://vendelasonly.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0