30 Juni 2012

Har inte mått så bra på sistone, varken kunnat somna föräns 6 på morgorna, eller knappt kunnat äta, det suger... men inte bara det, Idag är det den sista Juni, och jag menar? VAFAN ÄR SOMMARN NÅGONSTANS! Blir galen på detta väder, regn,regn,åska och ännu mera regn.. förutom idag var det lite sol, men man blir på så dåligt humör när det är dåligt väder.  Och dessutom blir jag snart förbannad på bloggappen, den funkar ju fan fortfarande inte, därför det är dåligt med uppdateringar. Fick även mina shorts i fredags som jag beställde ifrån Gina Tricot, men tyvärr så passade dom inte, så ska sälja dom och köpa ett par andra! 
 
Var ju även och provred den hästen jag skrev om, och det gick helt underbart, helt fantastiskt gick det, blev kär i den hästen vid första ögonkastet! Så blir att låna hem honom till sommarn, mysigt!  Sitter just nu hemma hos min pojk, precis grillat och sånt gott. Skulle egentligen vidare på fest idag, men kände att det fick bli lite hemma mys ikväll istället, blir att sova hemma hos pappa,  och imorgon vidare till ullared med Nathalie för inköp utav hästprylar!
 
 
 
 
 LILLEMAN 
Trött häst efter lång ridtur!
 
 


Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0