Skolavslutnings klänningen

Tror jag är en av dom få som beställde sin klänning såhär sent mot slutet, haha!
Men men nu är den iallafall beställd, valde en rosa/korall färgad klänning, jätte snyggt till solbränna!
Och eftersom att nästan alla
andra kommer att ha vita tradionella
klänningar, så är det lite skönt att
"sticka ut" lite, valde även denna för
att kunna ha i efterhand som sommarklänning eller festklänning tex!

Hoppas nu på att den kommer i bra tid så jag hinner att prova den!

Klänningen är beställd ifrån Nelly.com



Kommentarer
looooovisa<3

- visst! du skicka mail till mig

2012-06-07 @ 14:22:08
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0