SVAR PÅ FRÅGORNA!

Det blev tyvärr inget svar på frågorn igår som jag lovat, det blev fest så jag hann inte, men nu kommer dom här! 

Hur länge har du bloggat? - Hmm, jag började nog blogga när jag gick i sjuan, här på Blogg.se blev min första blogg, sen på Bloggplatsen, sen på Nattstad, och sen här  igen!

Vad tycker du om mest med att blogga? - Att det är som en dagbok där man skriva om sitt liv & allt annat möjligt, att kunna uttrycka sig själv   precis hur man vill, och självklart när man får kommentarer och mera unika besökare, ofcours!

Vad tycker du mest om att göra på fritiden? - Vara med mina vänner, och Jeppe, gymma och rida! Jag älskar hästar ;)

vart köper du dina kläder? - För det mesta på GinaTricot, BikBok, H&M och Carlings. 

vad använder du för smink? -
På vardagen brukar jag bara använda lite conceler, foundation, och ibland mascara. Märkerna är för det mesta olika, men just nu är det mesta ifrån market Yves Rocher, Rough, ögonskugga, conceler. Min foundation är ifrån FIT, och mina mascaror ifrån Maybelline. 

favorit outfit? - 
Ett par snygga jeans-nit shorts med ett slappt linne, och antingen Boots eller High heels till.

vad ska du göra i sommar? - 
Nu i sommar ska jag för det mesta som planerat, bara leva livet helt enkelt. Festa, sola, bada gymma och bara ta det lungt! Maybe vara i Halmsatd mycket i stugan skulle jag la tro.



Bästa/sämsta som hänt dig? - En av mina bästa saker som hänt mig, det är nog fan att jag träffat min kärlek, seriöst jag skulle aldrig kunna klara mig såhär bra utan min pojkvän.. Sämsta som hänt mig just nu det är att den där jävla bloggappen till mobilen inte funkar (?!?!), och att dom gjort om Blogg.se , blir snart GALEN! Eftersom jag för det mesta brukar blogga ifrån mobilen. så jag varnar er att uppdateringen maybe kommer bli lite 
sämre om inte den börjar funka snart....

Hur kom det sig att du börja blogga? - Det var nog för att Maria hade börjat blogga, och visade mig hur sjukt kul det var, och att man kunde skriva liksom vad som helst! Underbart tänkte jag, och det är det!

Hur mycke väger du? - Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte änns en våg hemma, och jag har nog fan inte vägt mig sen april? Så måste ta och köpa mig en!

 3 saker du älskar - Hästar, Sommaren & Cola Light. + massa andra saker. 

 när ska du gör en ny design? - När jag fixat en ny header, och har ork för det.. haha

Vilket land vill du resa till? - Har inget speciellt land precis..  Men har alltid viljat resa till Hawaii, jag menar, hur jävla najs hade inte det varit?! 







Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0