Första grillningen i år

Japp, idag tog jag och Jesper tag i att grilla första gången för i år, och gott var det! Snacka om att jag saknat grillad mat eller! Haha ;)
Igår blev det fest med tjejerna! Först efter skolan så drog jag och träffade älsklingen efter att varit borta ifrån varandra ett långt tag.. Haha, sen käkade vi hemma hos mamma snabbt, och sen drog jag hem till Maria med Ronja, där fixade vi oss, och förfestade, sen kom Jossan, Kajsa och Alice, sen drog vi vidare, Hade grymt jävla kul!
Hem kom man med skrapsår och massa andra sår på bena, Haha!
Sorry förresten jag har verkligen knappt hunnit blogga om Dagarna, men här får ni dom missade idag & igår :

Dag 05 - Vad är kärlek?
Kärlek är något jävligt underbart...
Det är två tillsammans, tycker dom som inte har någon pojkvän/flickvän gå miste om något riktigt fint & underbart! Man har alltid någon där som man vet att den älskar en! kärlek är verkligen obeskrivligt...
Jag har mest skrivit allt i mitt inlägg - Min första kärlek.
Så läs där!

Dag 06 - Min dag
Haha ja min dag har la varit sådär, vaknade bakis, men det var verkligen värt det asså! Idag är det en lugn dag, riktigt skönt, jag och Jesper vaknade runt 10 i morse, ringde mamma och bad henne att göra mat, så somnade vi om till klockan 12, sen drog vi upp dit och åt, sen somnade vi där igen framför tvn tills klockan var typ halv 7, haha det var riktigt skönt asså :) och sen efter det, till pappa och grilla, och blir att sova här ikväll :)

 



Kommentarer
Miss Sunshine

Fin header :)

2012-04-01 @ 13:03:14
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0