*

Försov mig i morse, så blev ingen skola för mig. För har även hostat halva natten, jag dör så jävla irriterande asså!
Ligger i sängen iallafall och svettas som in i helvete, det är jätte varmt på jespers rum, + att morgon solen lyser rätt in genom fönstrena så blir det kokhett. Så blir nog att hoppa in i duschen och piggna till lite om jag inte kan somna om.

Beställde även tid för min andra tatuering igår! Blir att göra den 2 dagar efter jag kommit hem ifrån Turkiet, den fjärde, på min födelsedag!
Ska ju göra på revbenen, Och alla säger att det är en av dom värsta ställena du kan tatuera :( jag kommer dö.

Men Ska föröka sova vidare nu och krya till mig, pussar!



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0