Glatt humör

Värmen är här, Turkiet om 24 dagar, skolavslutning om 44 dagar, nya vänner, glatt humör - livet kan inte bli så mycket bättre!
Sitter nu och äter kvällsmat, jordgubbar med vaniljsås, mums.
Idag hade vi nationella i matte i skolan, och det gick skit asså kände jag.. Menmen, satsar på provet i matte i
morgon istället! Hade en skön dag idag, satt mest ute i solen i skolan och tog det lungt, sen hade vi matte sista timmen i skolan, och fick hjälp av Camilla att plugga till provet imon, och fyfan vad jag lärde mig! Haha ;)
Sen efter skolan drog jag till Felicia en stund, satt och snackade och köpte glass och pannkakor hahah, sen drog jag hem och tog på mig shorts och sommarkläder och drog ner och solade, och där har jag suttit i solen hela dagen! Gud vad härligt, men tyvärr så ska solen försvinna igen runt fredag enligt väderprognosen.. men får va på glatt humör så länge de vara!!

Nu ska jag ta och ringa pappi och sen ta lite mer jordgubbar! Pussar



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0