vaken igen..

vaknade igen runt halv 12 av att klockan ringde så att jag inte skulle sova bort hela dagen precis.
Är hos mormor, jag och Jesper sov här ifrån igår, och ska sova här tills imon också :) Mysigt!
Min hosta har dämpat sig lite, som tur är iallafall. Ikväll blir det nog basta med en lång varm dusch!

& det är bara 9 ynkliga dagar tills vi äntligen åker till Alanya!!
Det kommer bli fett nice, bara orolig över hur jag ska hinna med alla mina inlämningar & prov på
en vecka innan jag åker?!.. Får ta och sätta fart nu. Vi hörs snart igen!



Kommentarer
Linnéa Warghed

Hej! Den första tröjan finns kvar :)

2012-05-19 @ 14:39:04
URL: http://linwar.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0