Härlig dag!

Gud vilket väder! Wiho vad glad man blir :D och nu är det bara och hoppas på att solen stannar!! Hihi.
Helt slutkörd är jag, slutade skolan halv 2 idag, drog direkt till gymmet med Maria :) sprang på rullbandet i 30 min och körde styrka 30min, härligt! Sen drog vi och solade solarium. Dom har även fått nya solarium som jag provade denna gången, och det gjorde VERKLIGEN skillnad tycker jag! :) så nu känner man sig fräsch och slutskörd! Riktigt skön känsla ;) ska även börja äta nyttigare och inte skräpmat hit och dit, så man får en snygg kropp till sommaren! Wiho set kör vi på! ;)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och ta en iskall uppiggande dusch!



Kommentarer
~ ƒαтιмαѕнαкυя ♥

tack sj! :D

kram

2012-03-21 @ 22:13:41
URL: http://fatimaswary.blogg.se/


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0