wihoo

Igår så hann jag tyvärr inte att göra ett inlägg, var så sjukt trött när jag kom hem igår, så somnade ganska tidigt, för var och gymmade och solade!
Vilken hääärlig dag... Eller inte! Usch idag har jag studiedag?! och var tvungen att gå till tandläkaren halv nio i morse!! Usch, så kom nyss hem därifrån, och funderar på att gå och lägga mig en stund igen ;) för sen kommer pappa och hämtar mig runt 12, så ska vi åka till farmor och äta middag hade vi tänkt, gott! :D
Sen kommer Jesper hem till pappa, så blir det nog hem till honom ikväll! :) myys!
Men åhh vill tatuera mig i helgen istället för nästa! Haha kan inte vänta längre asså :D
hihi, men nu ska jag ta en liten tupplur igen, haha natti!



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0