Godmorgon!

Vaknade nyss utav alarmet som ringde, för att jag skulle komma ihåg att pappa skulle ta med sig mitt pass ner till Jesper. Behöver det när jag ska hämta ut mina beställningar!
Nu är älsklingen på väg upp att göra världen godaste köttgryta, mmmmmhm. Så ligger kvar i sängen och gottar mig så länge jag kan.
Det fina höstvädret är här, så jävla mysigt är det, när det är sådär lite småkyligt och frisk luft, med klar himmel! Så underbart.
Nä nu ska jag ta och gotta mig lite sen upp och klä på mig och ut till Jesper som står i köket, haha!



Kommentarer
ronny

min vackra flicka! ses sen<3

2012-10-07 @ 15:11:01


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0