Höst, PW, Viktkontroll & min älskling.

Precis kommit ut ur duschen och ligger nerbäddad i den varma sängen och hör hur allt regn bara vräker ner utanför, mysigt värre. Idag är det den 1 oktober, och det märks väldigt mycket att hösten börjar komma asså, regn regn regn, och mera regn! Menmen.. Längtar liiite till vinter faltiskt! hihi.
Vart ute på en lång pw runda på stranden, hade tur att det var uppehåll då iallafall, härligt!
Var och inhandlade Viktkontroll tabletter - fettförbränning igår, så får hoppas dom hjälper till på traven nu med tränandet.


Imorgon har jag och min fina älskling hela 1 år & 9 månader, oh my goood vad tiden går fort när man har roligt tillsammans alltså. Sjuuukt! :')
Men tråkigt som fan är att jag är här hemma då, och inte får träffa honom :( får se om jag kanske kan åka till honom under dagen? Hmm får klura på det! Det går så jäkla dåliga bussar hem igen sen ..
Aja nu ska jag ta och lägga mig!
Imorgon på stylisten har vi Hud, så blir att skippa sminka sig och fixa sig = sovmorgon!
Godnatt ✌



Kommentarer


Här kommenterar du mitt inlägg!


Ditt namn?
Komma ihåg mig?

Din E-postadress (Visas bara för mig)

Din blogg här tack!

Här skriver du din kommentar till mig!

Trackback
RSS 2.0